pasangan hidup pean



Sunyi sungguh bila tak ada pasangan hidup ni .Tapi kalau ada pun buat apa menyakitkan hati ja,. hahaaha. mungkin Allah nak suruh aku belajar erti kehidupan. memang susah nak dapat True love. cewahhh hahaa. aku ni dah la tak hensem hahaa. nak kata aku menyesal sebab setia sebelum ni . hmm tak lah. dapat gak pgalaman hidup tapi memang menyakitkan lah . bila orang ignored kita, game kita , tipu kita . hmm , tapi sekarang aku dah sedar dari tidur(kebodohan) . Selepas ni bukan tak nak couple dah . cuma nak pilih untuk calon isteri terus. HAHAA.(melampau) . belajar pun baru sem 1 kat poly. hehe. sbenarnye aku dah nekad dah . masa kerja baru cari pasangan hidup . masa study ni cari kawan dulu . nanti kerja baru masuk minang terus. HAHA. style kan cara aku. Sebenarnya aku ni jarang ber-pasangan ni . Hidup aku Family Kawan Family Kawan itu je. hehehe. tapi aku percaya jodoh Allah tu. suatu hari nanti akan ada bidadari milik aku jugak . cewahh BUAHAHA, dengan itu berakhir lah post yang membosankan ni . maaf . hehehe. :)

No comments:

Post a Comment